sobota, 26 kwietnia 2008

Platformy bukmacherskie gotowe

Po analizie na początek zdecydowałem się używać 3 pltaform bukmacherskich: bet-at-home, expekt i sportingbet. Kryterium było dośc proste - otrzymane bonusy w wysokości 100% wpłaconych pieniędzy. Wpłaciłem w sumie 267 PLN czyli mniej niż zakładałem (300 PLN) natomiast będę miał podwójną wartość do gry czyli 534 PLN. Warunki "wyrwania" tych bonusów nie są proste, ale są zgodne z moją strategią gry. Więc w zasadzie juz dostałem bonus na kwotę 267 PLN. Teraz czekam aż wszystkie ustawienia kredytów się zaktualizują, przelewy dotrą i od 1 maja rozpoczynamy wyścig i walkę:).

2 komentarze:

Agata Borowska pisze...

Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !

Mateusz Domański pisze...

Dla mnie najlepsza i gotowa platforma to bukmacher https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie u którego już gram sporo czasu. Jestem zdania, że na ten moment nie ma lepszego buka, a tym bardziej jeśli chodzi o taką ilość wydarzeń i oczywiście wysokość kursów.